LIVRARE
Cumparatorul suporta toate cheltuielile de transport, atat cele aferente livrarii cat si cele aferente unui eventual retur. Exceptie face urmatoarea situatie: Comenzile ce depasesc 199Ron beneficiaza de livrare gratuita! Costul transportului la retur este suportat de catre Cumparator inclusiv pentru comenzile ce depasesc 199 Ron si a caror livrare este gratuita. In cazul retururilor, contravaloarea costului de transport va fi scazuta din suma returnata Cumparatorului (acestuia i se va transfera in contul bancar contravaloarea produselor returnate din care se va scadea costul transportului la retur).
Livrarea se efectueaza prin curierat rapid cu unul din partenerii noștri.
Ne rezervăm dreptul de a întârzia/refuza o livrare în cazul în care ați optat pentru plata on-line însă suma virată nu este evidențiata în conturile noastre până la termenul limita stabilit pentru vânzare.
Pentru livrarea prin curier rapid, tariful va fi selectat la finalizarea comenzii. Livrarea se face numai pe teritoriul României, de Luni până Vineri, în 1-5 zile lucrătoare de la plasarea și confirmarea cu succes a comenzii, la adresa specificată. Pentru situațiile în care transportatoruldoreste sa majoreze tariful de livrare, ne rezervăm dreptul, la rândul nostru, să modificăm acest preț, fără o notificare prealabilă. Majorarea de preț întra în vigoare și se aplică tuturor livrărilor expediate după anunțarea majorării, cu excepţia celor aflate în procesul de livrare.
In cazul in care livrarea produselor nu se efectueaza în termenul stabilit, aveți dreptul la rezoluţiunea contractului. În acest caz, vă vom rambursa fără întârzieri nejustificate toate sumele plătite în temeiul contractului în decurs de cel mult 15 zile calendaristice de la data la care ne-ați comunicat decizia de terminare a contractului pentru motivul de mai sus, cu condiția ca decizia dvs. să ne parvină înainte de livrarea efectivă a produselor comandate.
Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. în momentul în care dvs. sau o parte terţă desemnată de dvs., alta decât transportatorul, întră în posesia fizică a produselor comandate.
Nu acceptăm onorarea comenzilor prin transportatori indicați de dvs. Prin acest contract, doar Fashion by day poate avea opțiunea alegerii transportatorului.
În cazul în care clientul solicită în scris sau telefonic, ulterior lansării comenzii, modificări asupra comenzii, termenul de livrare va fi de 1- 5 zile lucrătoare de la momentul ultimei intervenții pe comanda inițială.
Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora și expedia comenzi persoanelor care nu și-au îndeplinit obligațiile contractuale, pecuniare sau de altă natura fată de Fashion by day.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile asupra cărora se solicită mai mult de 2 modificări din momentul plasării și a celor cu date de contact incomplete/incorecte în lipsă unui răspuns din partea Cumpărătorului.
După doua încercări de livrare nereușite, efectuate de către firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerată anulată, iar acest contract reziliat.

Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult doua comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes în decurs de o lună.

DREPTUL DE RETRAGERE
Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.
Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:

Vă informam că beneficiați de o perioadă de 14 zile calendaristice de la primirea coletului pentru a ne informa cu privire la retragerea din contract și pentru a returna Bunurile, fără a fi nevoit să vă justificați decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG nr.34/2014, adică să achitați:

– costurile suplimentare în cazul în care ați ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Vânzător;
– costurile directe legate de returnarea produselor;
– sunteți responsabil și în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

RETUR
Cumparatorul suporta toate cheltuielile de transport, atat cele aferente livrarii cat si cele aferente unui eventual retur. Exceptie face urmatoarea situatie: Comenzile ce depasesc 199Ron beneficiaza de livrare gratuita! Costul transportului la retur este suportat de catre Cumparator inclusiv pentru comenzile ce depasesc 199 Ron si a caror livrare este gratuita. In cazul retururilor, contravaloarea costului de transport va fi scazuta din suma returnata Cumparatorului (acestuia i se va transfera in contul bancar contravaloarea produselor returnate din care se va scadea costul transportului la retur).
Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, documentația complete, cu etichetele intacte). Adresa de livrare/preluare a produselor (pentru retururi) : Maresal Averescu 15a,sector1, Bucuresti.
NU vor fi acceptate la retur (enumerarea nu este limitativă):

– Produsele care nu mai au ambalajul original al producătorului în care a fost livrat;
– Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;
– Produsele purtate, spălate, deterioriate sau care miros a parfum;

NOTǍ: Dacă se constată că nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către Cumpărător acesta urmând să suporte și costurile de retrimitere.

În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, purtare, spălare sau care miros a parfum, utilizare, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

Pentru a se evită neînțelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abateri repetate săvârșite de client (de ex: produse ce nu aparțin Fashion by day, produse cu termen de returnare depăşit, produse purtate), inclusiv pentru refuzuri constant și repetate de preluare a comenzilor lansate de pe un cont de client etc. fără o notificare prealabilă.

Din motive operaționale, nu se pot schimba produse sau masuri. Pentru a primi un alt produs sau o altă măsura pentru un anumit articol, trebuie să se plaseze o nouă comandă.

Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier
Pentru orice comanda returnata: Cumpărătorul TREBUIE să returneze produsele, ambalate corespunzător, prin intermediul firmei de curierat convenite cu Fashion by day

Formularele completate după expirarea termenului de 14 zile calendaristice nu vor fi luate în considerare.

Nu acceptăm onorarea comenzilor prin transportatori indicați de dvs. În acest contract, doar Vânzătorul poate avea opțiunea alegerii transportatorului.

Contravaloarea produselor deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare în cazul unei returnări de produs sunt suportate de către dvs.

În cazul exercitării dreptului de retragere, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care ne-ați informat și înapoiat Bunurile vă vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plată din partea dvs. exceptand costul transportului atat la livrare cat si la retur, fără întârziere nejustificată astfel.